/ اخبار بیت کوین / رکورد جدید حجم توییت های بیت کوین (Bitcoin) پس از افزایش قیمت آن تحت تاثیر اظهارات ایلان ماسک

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

رکورد جدید حجم توییت های بیت کوین (Bitcoin) پس از افزایش قیمت آن تحت تاثیر اظهارات ایلان ماسک

رکورد جدید حجم توییت های بیت کوین (Bitcoin) پس از افزایش قیمت آن تحت تاثیر اظهارات ایلان ماسک

فعالیت در رسانه های اجتماعی در خصوص بیت کوین (Bitcoin) پس از تایید مدیر عامل شرکت تسلا ، ایلان ماسک ، در بالاترین سطح خود قرار گرفت.

 

جاشوا فرنک (Joshua Frank) ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت تحلیلی د تای (The TIE) ،در گفتگو با کوین تلگراف اظهار داشت که طی 24 ساعت گذشته 143،000 توییت از طریق “حساب های غیر ربات” منتشر شده است. رکورد جدید از 140،000 توییت قبلی در 3 ژانویه 2021 فراتر رفته است.

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال بیبی دوج چیست؟ و دلیل محبوبیت آن چیست؟

حجم توییت های بیت کوین: د تای

در 8 فوریه ، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت تسلا بیت کوین (Bitcoin) را به ترازنامه خود افزوده است و قیمت ها و هیجانات بازار تحت تاثیر این خبر به بالاترین حد خود رسید. قیمت بیت کوین (BTC) در معاملات 9 فوریه آسیا به بالاترین سطح خود در 47،500 دلار رسید.

 

فرنک افزایش تعاملات اجتماعی در این زمینه را گواه احساسات صعودی در میان معامله گران خرد توصیف کرد:

 

“شاهد موج بسیار گسترده ای در فعالیت توییتر ، فعالیت معاملاتی و جهش قیمت آلت کوین ها هستیم که مورد توجه معامله گران خرد قرار گرفته است. رکورد امروز را می توان کاملاً به اقدامات ایلان ماسک نسبت داد ، اما فعالیت های اجتماعی در خصوص بیت کوین (BTC) در طول سال همواره در حال افزایش بوده است. ”

به نظر می رسد توییت ماسک توجه ها را از راه اندازی قراردادهای آتی اتر (Ether) در (CME) در 8 فوریه به خود جلب کرده است و فرنک خاطرنشان کرد که حجم توییت های مربوط به اتر (Ether) پس از رکورد اخیر ، به نصف کاهش یافته بود.

حجم توییت های اتر : د تای

راه اندازی معاملات آتی اتر (Ether) در (CME) ، توجه معامله گران نهادی و خرد را به طور یکسان جلب کرد و حدود 80 درصد از سرمایه گذاری های نهادی در هفته گذشته در بازار اتر (Ether) بوده است.

همچنین بخوانید : اتریوم چیست و چگونه کار میکند؟

 

هم اکنون روند قیمت اتریوم (Ethereum) و بیت کوین (Bitcoin) پس از ثبت رکورد جدید در اوایل روز در حال آرام شدن است. در زمان نگارش این مطلب ، ارزش بازار کریپتوکارنسی حدود 1.4 تریلیون دلار است.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین