/ اخبار بیت کوین / رائول پال (Raoul Pal) : صعود 200 درصدی بیت کوین (Bitcoin) طی یک سال ثابت می کند که این دارایی در حال تصرف جهان است

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

رائول پال (Raoul Pal) : صعود 200 درصدی بیت کوین (Bitcoin) طی یک سال ثابت می کند که این دارایی در حال تصرف جهان است

رائول پال (Raoul Pal) : صعود 200 درصدی بیت کوین (Bitcoin) طی یک سال ثابت می کند که این دارایی در حال تصرف جهان است

رائول پال ، استراتژیست سرمایه گذاری گفت ، بیت کوین (BTC) به لطف بازدهی 10 ساله بیش از 6،200،000 درصدی و بازدهی سالانه تقریبا 200 درصدی در حال تصرف جهان است.

 

همانطور که چارلی بیللو (Charlie Bilello) ، بنیانگذار و مدیرعامل (Compound Capital Advisors) اشاره کرده است ، سرمایه گذاری های بیت کوین (Bitcoin) در سال 2011 تا کنون 6،271،233 درصد بازدهی داشته است. وی گفت ، از آن زمان هیچ دارایی نتوانسته با آن رقابت کند و پس از آن نزدک با صعود 512 درصدی قرار دارد.

در این رابطه بخوانید‌ : رول آپ بلاکچین چیست؟ معرفی انواع rollup ها

 

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد ، سال 2020 برای هودلرها یک سال مهم است ، زیرا بیت کوین (Bitcoin) از سهام ، طلا و سایر دارایی های کلان پیش می گیرد تا به جایگاه بهترین سرمایه گذاری موجود برسد.

 

در مقایسه با کف قیمت 3600 دلاری در ماه مارس ، بیت کوین (Bitcoin) حدود 440 درصد افزایش یافته است.

بازدهی بیت کوین در مقابل بازدهی دارایی کلان. منبع:  YCharts  / توییتر

سرمایه گذاری 100 دلاری از 10 سال قبل در بیت کوین (Bitcoin) بازدهی بیشتری نسبت به موارد دیگری دیگری مانند اپل یا آمازون داشته است.

 

بازدهی 100 دلار سرمایه گذاری 10 سال پیش. منبع:  Howmuch.net

 

همچنین بخوانید : ری استیکینگ (restaking) چیست؟ چگونه می توان اتریوم را برای افزایش پاداش ری استیک کرد؟

الکس کروگر (Alex Krueger) ، تحلیلگر برجسته در روز سه شنبه با انتشار توییتی گفت که روند فعلی قیمت ، بیت کوین (Bitcoin) را برای رکودهای تاریخی جدید آماده می کند.

 

به گفته کروگر ، بیت کوین (Bitcoin) قطعا به سطوحی بالاتر از 20،000 دلار خواهد رسید.

 

وی نوشت: “هرچه بیت کوین (Bitcoin) زمان بیشتری را پایین تر از 20000 دلار باقی بماند و هرچه قیمت به این سطح نزدیک شود و هر چه میزان فاندینگ و شاخص مبنای بازار آتی پایین تر باشد ، پس از افزایش قیمت ، روند صعودی قوی تر خواهد بود.”

 

بیت کوین (Bitcoin) تاکنون نتوانسته با فشار فروشی که از 19،500 دلار آغاز می شود مقابله کند و این سطح را به حمایت تبدیل کند.

 

خریداران نهادی که اقدام به انباشت بیت کوین (BTC) می کنند ، به اولین خط دفاعی گاوها در پیش بینی حرکت صعودی تبدیل شده اند. بازارهای آتی ، نقطه ورود سرمایه گذاران نهادی ، در ماه های اخیر شاهد رکورد فعالیت بوده اند.

 

علیرغم دستیابی مجدد بیت کوین (Bitcoin) به اوج قیمتی اش ، جنبه هایی مانند فاندینگ ریت برای مبادلات دائمی ، سیگنال های نزولی کمی را ارائه داده اند.

 

البته یک استثنا در اواخر ماه نوامبر رخ داد ، زمانی که فاندینگ ریت درست قبل از اینکه بیت کوین (Bitcoin) به کف 16،500 دلاری برسد ، افزایش یافت.

 

بیت کوین (Bitcoin) طی 143 روز متوالی بالاتر از سطح 10000 دلاری باقی مانده است.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید