/ اخبار بیت کوین / دارایی های تحت مدیریت اولین (ETF) بیت کوین (Bitcoin) در آمریکای شمالی به 564 میلیون دلار رسید

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

دارایی های تحت مدیریت اولین (ETF) بیت کوین (Bitcoin) در آمریکای شمالی به 564 میلیون دلار رسید

دارایی های تحت مدیریت اولین (ETF) بیت کوین (Bitcoin) در آمریکای شمالی به 564 میلیون دلار رسید

صندوق قابل معامله در بورس پرپز بیت کوین (Purpose Bitcoin) از زمان آغاز به کار در هفته گذشته عملکرد موفقیت آمیزی داشته است.

 

کمتر از یک هفته پس از راه اندازی ، این صندوق به جذب سرمایه گذاران بیشتری ادامه می دهد. این موضوع نشان می دهد علاقه سرمایه گذاران نهادی به دارایی های دیجیتال رو به افزایش است.

در این رابطه بخوانید‌ : متادیتا (metadata) در تراکنش های بلاک چین چیست؟

 

گلسنود روز سه شنبه گزارش داد كه دارایی های تحت مدیریت (Purpose ETF) به 564 میلیون دلار رسیده است ، با توجه به اینكه این صندوق فقط پنج روز پیش راه اندازی شده است ، این رقم بسیار چشمگیر است. پرپز در اولین ساعت حجم معاملات 80 میلیون دلاری را ثبت کرد و در روز اول به حدود 100 میلیون دلار رسید.

 

از روز سه شنبه ، (Purpose ETF) حدود 8،288 بیت کوین (BTC) در اختیار داشته و روز دوشنبه 2،251 بیت کوین (BTC) دیگر به آن اضافه شده است.

این رشد انفجاری با پیش بینی اخیر اریک بالچوناس (Eric Balchunas) ، تحلیلگر بلومبرگ مطابقت دارد ، وی گفت که دارایی های تحت مدیریت این (ETF) احتمالاً تا پایان هفته به یک میلیارد دلار می رسد.

 

کانادا به سرعت به عنوان گزینه ای منتخب برای فعالیت در زمینه (ETF) بیت کوین (Bitcoin) ظهور کرد. علاوه بر صندوق پرپز ، (Evolve Funds Group) نیز تاییدیه کمیسیون اوراق بهادار انتاریو را برای راه اندازی صندوق بیت کوین (Bitcoin) خود دریافت کرده است. این صندوق با نمادهای “EBIT” و “EBIT.U” معامله می شود و امکان سرمایه گذاری مستقیم بیت کوین (BTC) با دلار کانادا و ایالات متحده را فراهم می کند.

 

به نظر می رسد افزایش دارایی های (Purpose ETF) تحت تأثیر اصلاح اخیر قیمت بیت کوین (Bitcoin) قرار نگرفته است. براساس داده های تریدینگ ویو (TradingView) ، بیت کوین (BTC) در ابتدای هفته به شدت کاهش یافت و برای مدت کوتاهی به زیر 45000 دلار رسید. اما در نهایت پس از اصلاح بیش از 20 درصدی مجددا به سطح 50.000 دلاری بازگشت.

 

همچنین بخوانید : بلاکچین (Blockchain) چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین