/ قانون‌گذاری / بایدن قصد دارد رئیس سابق فدرال رزرو و منتقد سرسخت بیت کوین (Bitcoin) را به عنوان وزیر خزانه داری منصوب کند

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

بایدن قصد دارد رئیس سابق فدرال رزرو و منتقد سرسخت بیت کوین (Bitcoin) را به عنوان وزیر خزانه داری منصوب کند

بایدن قصد دارد رئیس سابق فدرال رزرو و منتقد سرسخت بیت کوین (Bitcoin) را به عنوان وزیر خزانه داری منصوب کند

در حالی که بایدن به عنوان رئیس جمهور منتخب پست های مختلف دولتی خود را انتخاب می کند ، قصد دارد برای پیش برد سیاست های اقتصادی دولت خود از جانت یلن (Janet Yellen) رئیس سابق فدرال رزرو در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما کمک بگیرد.

 

طبق خبر اختصاصی وال استریت ژورنال که در 23 نوامبر منتشر شد ، تیم بایدن قصد دارد جانت یلن را به عنوان وزیر خزانه داری معرفی کند. اوباما یلن را در سال 2014 به عنوان رئیس فدرال رزرو منصوب کرد ، وی تا اوایل سال 2018 در این پست فعالیت می کرد.

در این رابطه بخوانید‌ : شبکه Starknet چیست؟ معرفی پروژه و توکن STRK

 

با گسترش دانش عمومی در مورد ارزهای دیجیتال و درست پس از پایان رشد چشمگیر قیمت بیت کوین (Bitcoin) در سال 2017 ، یلن دائماً از ارزهای دیجیتال انتقاد می کرد و در اکتبر 2018 بیت کوین (Bitcoin) را “چیزی بی خاصیت” خواند.

 

با این وجود طی مدت دو سال شرایط به شدت تغییر کرده است. در پایان سال 2017 ، یلن اعلام کرد که فدرال رزرو برنامه ای برای توسعه دلار دیجیتال ندارد. اما در طول سال 2020 ، بانک فدرال رزرو به وضوح در حال بررسی چشم انداز دلار دیجیتال است.

 

به نظر می رسد یلن از زمان ترک بانک فدرال رزرو و ادامه فعالیتش در یک اتاق فکر اقتصادی در خصوص کریپتوکارنسی ها اظهار نظر نکرده است. در آینده مشخص خواهد شد موضع او تغییری کرده است یا خیر.

 

در صورت تصویب سنای امریکا ، یلن اولین زنی خواهد بود که به عنوان وزیر خزانه داری ایالات متحده خدمت می کند. او به عنوان یک فرد میانه رو شناخته می شود ، اگرچه اظهارات عمومی اخیر نشان می دهد که وی تمایل بیشتری برای گسترش هزینه ها نسبت به وزیر خزانه داری فعلی استیون منوچین (Steven Mnuchin) دارد ، که اخیراً انتقاداتی را برای پایان دادن به چندین طرح ارائه وام اضطراری از سوی دولت بیان کرده است.

 

خزانه داری امریکا طی سال گذشته به طور فزاینده ای به حوزه ارزهای دیجیتال پرداخته است. وزارت خزانه داری شامل شبکه اجرای جرایم مالی ، اداره خدمات درآمد داخلی (IRS) و دفتر حسابرسی ارز است که همه آنها تاثیر چشمگیری بر نگاه و رویکرد دولت امریکا نسبت به صنعت کریپتوکارنسی دارند.

 

همچنین بخوانید : مکانیزم اجماع اثبات اعتبار چیست؟ و چگونه کار میکند؟

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید