/ اخبار بیت کوین / بانک الکترونیکی اوکراین قصد دارد معاملات بیت کوین (Bitcoin) را در ماه جولای ارائه دهد

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

بانک الکترونیکی اوکراین قصد دارد معاملات بیت کوین (Bitcoin) را در ماه جولای ارائه دهد

بانک الکترونیکی اوکراین قصد دارد معاملات بیت کوین (Bitcoin) را در ماه جولای ارائه دهد

مونوبنک (Monobank) برای راه اندازی دبیت کارت بیت کوین (Bitcoin) خود در اواخر ماه جاری در صدد دریافت تأییدیه بانک ملی اوکراین است.

 

همزمان با پیشرفت دولت اوکراین در زمینه قوانین مربوط به کریپتوکارنسی ، یک بانک الکترونیکی بزرگ در این کشور در حال آماده سازی برای عرضه دبیت کارت برای معاملات بیت کوین (BTC) است.

در این رابطه بخوانید‌ : شبکه آربیتروم چیست؟ معرفی توکن ARB

 

بنیانگذار مونوبنک ، روز دوشنبه اعلام کرد مونوبنک روند یکپارچه سازی آزمایشی را با یک پلتفرم معاملات کریپتو به پایان رسانده است.این اقدام جدید کاربران را قادر می سازد تا بیت کوین (Bitcoin) را با دبیت کارت خریداری کرده و بفروشند. وی خاطرنشان کرد ، مونوبنک انتظار دارد ویژگی جدید را در اواخر ماه جاری عرضه کند و منتظر تأیید بانک ملی اوکراین است.

 

مونوبنک که در سال 2017 تاسیس شد ، تحت نظارت بانک جهانی متعلق به سرمایه دار بزرگ سرگئی تیگیپکو (Sergey Tigipko) ، رئیس سابق بانک مرکزی و معاون نخست وزیر اوکراین فعالیت می کند. طبق گزارشات ، از آگوست سال 2020 ، پایگاه کاربری مونوبنک بیش از 2.5 میلیون مشتری جذب کرده است.

 

بنیانگذار مونوبنک که همچنین معاون سابق پرایوت بنک (PrivatBank) ، بزرگترین بانک تجاری در اوکراین بوده خوش بینی خود را در مورد بیت کوین (Bitcoin) در اوایل سال جاری ابراز کرد. وی در ماه فوریه با  انتشار پست فیس بوکی گفت که سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری تسلا در بیت کوین (Bitcoin) او را متقاعد کرده که بیت کوین (Bitcoin) ماندگار است. وی همچنین پیش بینی کرد قیمت بیت کوین (BTC) تا سال 2022 به 100000 دلار می رسد و از سرمایه گذاری قابل توجهش در بیت کوین (Bitcoin) خبر داد.

 

مقامات اوکراین با ارائه مجموعه لایحه های مربوط به ارزهای دیجیتال به طور پیوسته در حال پیشرفت هستند. روز چهارشنبه ، پارلمان اوکراین لایحه جدیدی را تنظیم کرد که روش های پرداخت ، از جمله مقررات مربوط به ارز دیجیتال بانک مرکزی اوکراین را قانونگذاری می کند.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

همچنین بخوانید : تئوری احمق بزرگتر در سرمایه گذاری چیست؟ و چگونه از آن در امان بمانیم؟


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین