/ اخبار بیت کوین / آنتونی پومپلیانو (Anthony Pompliano) در تلاش برای ترغیب صندوق های بازنشستگی به سرمایه گذاری بر ارزهای دیجیتال

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

آنتونی پومپلیانو (Anthony Pompliano) در تلاش برای ترغیب صندوق های بازنشستگی به سرمایه گذاری بر ارزهای دیجیتال

آنتونی پومپلیانو (Anthony Pompliano) در تلاش برای ترغیب صندوق های بازنشستگی به سرمایه گذاری بر ارزهای دیجیتال

آنتونی پومپلیانو (Anthony Pompliano) بنیان‌گذار و از اعضای ارشد شرکت مورگان کریک دیجیتال (Morgan Creek Digital) معتقد است صندوق های بازنشستگی باید 1 تا 5 درصد از سبد سهام خود را به بیت کوین (Bitcoin) اختصاص دهند.

 

پومپلیانو اظهار داشت صندوق های بازنشستگی که در زمینه منابع مالی خود مشکل دارند باید بیت کوین (Bitcoin) بیشتری را به سبد سهام خود اضافه کند.

در این رابطه بخوانید‌ : ربات معاملاتی تلگرام چیست؟

 

وی خطاب به سرمایه گذاران گفت صندوق های بازنشستگی مانند سیستم بازنشستگی کارمندان عمومی در کالیفرنیا (CalPERS) به جای افزایش دارایی های نقدی خود ، در بیت کوین (Bitcoin) سرمایه گذاری می کنند. پومپلیانو گفت: “این مسئله بسیار واضح است ، افزودن بیت کوین (Bitcoin) باعث می شود بازدهی تنظیم ریسک برای صندوق بازنشستگی عمومی افزایش یابد.”

 

وی پیشنهاد کرد که صندوق های بازنشستگی بین 1-5 درصد از سبد سهام خود را به بیت کوین (Bitcoin) اختصاص دهند و افزود :

 

“می خواهید بدانید بزرگترین نوآوری حال حاضر چیست؟ بیت کوین (Bitcoin). گروهی از افراد با هدف ذخیره ارزی بعدی جهان ، یک دارایی 150 میلیارد دلاری ساخته اند. اگر چنین اتفاقی بیفتد ، این دارایی تا بیش از 20 سال آینده بهترین عملکرد را خواهد داشت. اما حتی اگر این اتفاق نیفتد ، اوضاع این دارایی همچنان خوب خواهد بود. ”

 

مورگان کریک مدت هاست که در صدد تخصیص حداقل 1 درصد از صندوق بازنشستگی به بیت کوین (Bitcoin) است. مارك یوسكو (Mark Yusko) در ماه ژانویه گفت كه اگر موسسات 5 سال قبل 1 درصد از سبد سهام خود را به این دارایی دیجیتال اختصاص می دادند ، اکنون ارزش آن 9.2 درصد بود که نسبت به سود 7.2 درصدی انها در این دوره بیشتر است. تاکنون دو صندوق بازنشستگی از ویرجینیا در مورگان کریک سرمایه گذاری کرده اند.

 

مورگان کریک تنها شرکتی نیست که پتانسیل رشد ارزهای دیجیتال را در دنیای بازنشستگی می بیند. بنیانگذار و مدیر عامل شرکت (Avanti Bank) ، کیتلین لانگ (Caitlin Long) نیز در ماه آوریل به کوین تلگراف گفت که صنایع کریپتو و بلاکچین (blockchain) باید کاربرد مثبت خود را به صندوق های بازنشستگی بزرگ مانند (CalPERS) اثبات کنند.

 

همچنین بخوانید : هاوینگ بیت کوین (Bitcoin Halving) چیست؟ و چه تاثیری بر قیمت آن دارد؟

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین