/ اخبار بیت کوین / پروژه ای جدید با هدف جذب ماینرهای کریپتو به روسیه راه اندازی شد

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

پروژه ای جدید با هدف جذب ماینرهای کریپتو به روسیه راه اندازی شد

پروژه ای جدید با هدف جذب ماینرهای کریپتو به روسیه راه اندازی شد

حامیان کریپتو در روسیه با بزرگترین شرکت های مرتبط با ماینینگ ارز دیجیتال چین همکاری می کنند.

 

این انجمن مهم کریپتوکارنسی و بلاکچین (blockchain) در روسیه در حال شروع پروژه ای برای جذب ماینرهای کریپتوی جهان به این کشور در پی سرکوب ماینینگ در چین است.

در این رابطه بخوانید‌ : بلاکچین بیس چیست؟ آشنایی با شبکه لایه 2 Coinbase

 

انجمن اقتصاد کریپتو ، هوش مصنوعی و بلاکچین روسیه یا (RACIB) ، اجرای پروژه ای با هدف انتقال منابع محاسباتی جهانی برای ماینینگ ارز دیجیتال به روسیه را اعلام کرد. سخنگوی (RACIB) گفت انتظار می رود اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه به زودی منتشر شود.

 

در اعلامیه یاد شده ، به منظور پیشبرد و اجرای این پروژه ، (RACIB) در حال همکاری نزدیک با مقامات دولت روسیه و شرکت های دولتی است و طیف وسیعی از کارگروه های مشترک را با نهادهای محلی تشکیل می دهد.

 

یکی از این گروه ها بر روی پروژه “eco-mining” برای ساخت فارم های ماینینگ و مراکز داده با استفاده از منابع تجدید پذیر برق متمرکز شده است. علاوه بر انرژی هسته ای روسیه ، این گروه به دنبال راه اندازی عملیات ماینینگ با منابع انرژی سبز مانند نیروگاه های بادی است.

 

به عنوان بخشی از پروژه ، (RACIB) در حال حاضر با برخی شرکای خارجی از جمله بزرگترین شرکتهای مرتبط با ماینینگ کریپتو در چین همکاری می کند. در این اطلاعیه اشاره شده كه این شركت ها مسئول بیش از 25 درصد از هش ریت جهانی ارزهای دیجیتال اصلی هستند.

 

براساس گزارش نشریه (NS Energy) ، روسیه چهارمین کشور بزرگ از نظر تولید برق است که پس از چین ، ایالات متحده و هند بیش از 1100 تراوات ساعت انرژی در سال تولید می کند. بر اساس این اعلامیه ، در سال 2021 روسیه بیش از 1100 مگاوات از طریق نیروگاه های بادی در مناطقی مانند روستوف ، جمهوری کالمیکیا ، آدیغیه و استان استراپول تولید کرده است.

 

همچنین بخوانید : چگونه پورتفولیوی ارز دیجیتال بسازیم؟

نوآوری جدید فرصتی استراتژیک دیگر برای ماینرها فراهم می کند. بر اساس داده های مرکز مالی کمبریج ، هش ریت بیت کوین (Bitcoin) در چین قبل از سرکوب شدید سقوط کرده و از 75.5 درصد در سپتامبر 2019 به 46 درصد در آوریل 2021 کاهش یافته است. در همان دوره ، سهم هش ریت ایالات متحده از 4 درصد به حدود 17 درصد رسیده در حالی که هش ریت روسیه و قزاقستان به حدود 8 درصد رسیده است.

 

روسیه تنها کشوری نیست که به ماینرهای چینی ظرفیت انرژی خود را ارائه می دهد تا به عنوان یک کشور پیشرو در این صنعت ظاهر شود. شهردار میامی نیز در ماه ژوئن به طور رسمی از شرکت های ماینینگ کریپتوی چینی دعوت کرد تا مراکز داده خود را در این شهر راه اندازی کنند.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین