/ اخبار ارز دیجیتال / مدیر عامل پی پل (PayPal) : پلتفرم ما "به طور قابل توجهی موجب پذیرش بیشتر کریپتوکارنسی ها می شود"

زمان مطالعه : 5 دقیقه

مدیر عامل پی پل (PayPal) : پلتفرم ما "به طور قابل توجهی موجب پذیرش بیشتر کریپتوکارنسی ها می شود"

مدیر عامل پی پل (PayPal) : پلتفرم ما “به طور قابل توجهی موجب پذیرش بیشتر کریپتوکارنسی ها می شود”

مدیرعامل پی پل دن شولمن (Dan Schulman) می گوید خدمات کریپتوی پی پل روند پذیرش دارایی های دیجیتال را تسهیل می کند.

 

شولمن معتقد است که کریپتوکارنسی ها در آستانه پذیرش انبوه در جریان اصلی هستند و مشاغل و مصرف کنندگان بیشتری به “پرداخت دیجیتال و ارز دیجیتال” روی می آورند.

در این رابطه بخوانید‌ : برنامه معاملاتی چیست؟ و یک برنامه معاملاتی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

 

شولمن در مصاحبه ای با (CNBC) گفت كه همه گیری ویروس کرونا تغییر به سوی پرداخت های دیجیتالی را تسریع كرده است. پی پل می خواهد پیشتاز تحولات دیجیتالی باشد.

 

شولمن گفت: “استفاده از پول نقد طی بحران فعلی به طور چشمگیری کاهش یافته است” و افزود: “40 تا 70 درصد از مصرف کنندگان دیگر نمی خواهند از پول نقد استفاده کنند.”

 

پی پل فقط خرید و نگهداری کریپتوکارنسی ها را تسهیل نمی کند. این سرویس با پلتفرم های پرداخت نهادهای تجاری که از خدمات آن استفاده می کنند ادغام می شود و به کسب و کارها اجازه می دهد روش های پرداخت دیجیتالی را اتخاذ کنند.

 

شولمن گفت:

 

“خدماتی كه ما ارائه داده ایم فقط شامل تسهیل خرید ، فروش و نگهداری کریپتوکارنسی ها نیست ، اوایل سال آینده ، ما شرایطی را فراهم می کنیم كه ارزهای دیجیتال منبع تأمین مالی برای هرگونه تراکنش در میان 28 میلیون نهادی که از خدمات ما استفاده می کنند باشد و این امر به طور قابل توجهی روند پذیرش ارزهای دیجیتال را تقویت می کند. ”

پی پل پیش از راه اندازی خدمات کریپتوی خود با قانونگذارهای جهانی و بانک های مرکزی مشورت کرد. شولمن گفت که دیر یا زود این مقامات ارزهای دیجیتالی بانک مرکزی خود یا (CBDC) را منتشر می کنند:

همچنین بخوانید : بلاکچین Xai چیست؟معرفی بلاکچین گیمینگ زای و توکن XAI

 

“دیر یا زود شاهد ارز دیجیتال بانک های مرکزی خواهیم بود. من فکر می کنم استفاده از کریپتوکارنسی کاربردپذیری بیشتری خواهد داشت. ”

پی پل در اوایل این ماه ، تنها چند هفته پس از اعلام نوآوری جدید ، خدمات معاملات ارز دیجیتال خود را در ایالات متحده آغاز کرد. این خدمات در اوایل سال آینده در سطح جهانی ارائه می شود.

 

این شرکت پرداخت جهانی که بیش از 300 میلیون کاربر فعال دارد ، بیت کوین (BTC) و سایر کریپتوکارنسی ها را با سرعت بالایی خریداری می کند. همانطور که اخیراً کوین تلگراف گزارش داده ، پی پل نزدیک به 70 درصد از کل بیت کوین (Bitcoin) های جدید در گردش را خریداری کرده است. دلیل اصلی کمبود عرضه بیت کوین (Bitcoin) ، افزایش چشمگیر علاقه به بیت کوین (Bitcoin) طی ماه گذشته بوده است.

 

برخی از منتقدین بیت کوین ادعا می کنند که ارز مجازی فاقد ارزش ذاتی است. شولمن در این باره گفت:

 

“اساس انواع مختلف پول اعتماد است و ارزش هایی را تعیین می کند که از این اعتماد ناشی می شود.”

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین