/ تکنولوژی بلاکچین / شرکت بلاکچین (Blockchain) املاک و مستغلات یوبیت کوییتی (Ubitquity) در صدد ساخت پلتفرم اسناد توکنیزه شده

زمان مطالعه : 5 دقیقه

شرکت بلاکچین (Blockchain) املاک و مستغلات یوبیت کوییتی (Ubitquity) در صدد ساخت پلتفرم اسناد توکنیزه شده

شرکت بلاکچین (Blockchain) املاک و مستغلات یوبیت کوییتی (Ubitquity) در صدد ساخت پلتفرم اسناد توکنیزه شده

توسعه دهنده پلتفرم بلاکچین (Blockchain)املاک و مستغلات (Ubitquity) با (Rainier Title) برای ساخت یک اپلیکیشن اسناد توکنیزه شده همکاری می کند.

 

بر اساس گزارشات جدید ، (Ubitquity) ، توسعه دهنده پلتفرم بلاکچین (Blockchain)املاک و مستغلات ، با همکاری (Rainier Title) پلتفرمی را برای ایجاد سند املاک توکنیزه شده ایجاد خواهد کرد.

در این رابطه بخوانید‌ : سود باز یا اپن اینترست (open interest) در بازار آتی کریپتو چیست؟

 

این پلتفرم همچنین سوابق انتقال مالکیت را در (Rainier Title) مستقر در واشنگتن ثبت می کند و با مجموعه (Qualia) ادغام خواهد شد.  (Rainier Title) در حال حاضر در حال ادغام با کوالیا است.

 

توکن های ایجاد شده از طریق این پلتفرم نشان دهنده املاک مشتری هستند ، بنابراین صاحبان این اسناد فرصت های بیشتری برای توسعه ارزش جدید مانند سرمایه گذاری مالکیت کسری در املاک و مستغلات دارند.  (Ubitquity) در بیانیه ای گفت که این توکن ها نشان دهنده یك ملک ، به همراه سوابق انتقال مالکیت ذخیره شده در یك بلاکچین (Blockchain) هستند که “كارآیی عظیمی برای فرآیند خلاصه ی سند مالکیت” ایجاد می كند.

 

پلتفرم بلاکچین (Blockchain) به عنوان سرویس (Ubitquity) به نام (Unanimity) مشتریان اجازه می دهد کلیه سوابق ، داده ها را به طور دقیق به این بلاکچین (Blockchain) اضافه کنند .

 

یوبیکوییتی (Ubiquity) در کنار همکاری با (Rainier Title) ، در حال بررسی افزایش جرایم سایبری است و یک ماژول قرارداد هوشمند برای قراردادهای اسکرو (escrow) به نام (SmartEscrow) ساخته است. هدف آن فراهم کردن امکان بازیابی آسان یا استفاده مجدد از داده ها بدون نیاز به تأیید اضافی است. این شرکت گفت که با این فناوری ، مدیران انتقال اموال بهتر می توانند از تقلب جلوگیری کنند ، زیرا تنها یک منبع حقیقی واحد وجود دارد و دیگر به تطبیق داده ها نیاز نیست.

 

املاک و مستغلات توکنیزه شده یکی از پر بحث ترین پروژه ها در سالهای گذشته بوده است. اما تأخیر در آغاز این پروژه باعث شده است تا کاربرد آن زیر سوال برود. با این حال ، استفاده از فناوری بلاکچین (Blockchain)برای توکن های سند همچنان برای صنعت املاک مفید است.

 

همچنین بخوانید : ری استیکینگ (restaking) چیست؟ چگونه می توان اتریوم را برای افزایش پاداش ری استیک کرد؟

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین