/ تکنولوژی بلاکچین / اوکی گروپ (OK Group) جهت مبارزه با پولشویی از طریق بلاکچین (blockchain) با مقامات چینی همکاری می کند

زمان مطالعه : 5 دقیقه

اوکی گروپ (OK Group) جهت مبارزه با پولشویی از طریق بلاکچین (blockchain) با مقامات چینی همکاری می کند

اوکی گروپ (OK Group) جهت مبارزه با پولشویی از طریق بلاکچین (blockchain) با مقامات چینی همکاری می کند

شرکت فناوری بلاکچین (blockchain) اوکی گروپ قصد دارد با استفاده از فناوری بلاکچین (blockchain) همکاری با مقامات چینی جهت مبارزه با پولشویی را آغاز کند.

 

اوکی لینک (OKLink) شرکت زیرمجموعه اوکی گروپ با موسسه (Nanjing Public Security Research) در زمینه استفاده از فناوری بلاکچین (blockchain) برای اهداف ضد پولشویی همکاری کرده است.

در این رابطه بخوانید‌ : شبکه جیتو چیست؟ و چه ویژگی هایی دارد؟

 

این همکاری شامل یکپارچه سازی فناوری بلاکچین (blockchain) برای بهبود امنیت عمومی و حاکمیت اجتماعی خواهد بود. به عنوان بخشی از این همکاری ، یک آزمایشگاه تحقیقاتی برای بررسی استراتژی های پیروی از قوانین و سیستم های تحلیل داده های درون زنجیره ای برای مبارزه با فعالیت های مالی غیرقانونی راه اندازی می شود.

 

بر اساس این اعلامیه ، موسسه تحقیقاتی اوکی لینک و نانجینگ نیز توافق کردند همکاری خود را در صنعت بلاکچین (blockchain) گسترش دهند.

 

روزنامه نگار چینی ، کالین وو (Colin Wu) گفت : “تا حدی ، سرکوب پروژه های غیرقانونی که شامل ارزهای دیجیتال می شود ، می تواند به پلیس چین جهت کسب درآمد کمک کند.”

 

این خبر در حالی منتشر شده که صنعت کریپتوی چین در ماه های اخیر محدودیت های شدیدی را در زمینه فعالیت های معاملاتی و فعالیت در مراکز مهم ماینینگ این کشور تجربه کرده است.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

همچنین بخوانید : اتریوم چیست و چگونه کار میکند؟


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید